مجله اینترنتی زیبارو

مجله اینترنتی زیبارو حاوی جدیدترین مطالب روز

مجله اینترنتی زیبارو

مجله اینترنتی زیبارو حاوی جدیدترین مطالب روز

طبقه بندی موضوعی

بهترین زمان برای شروع لیزر موهای زائد

| سه شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۷، ۰۲:۲۷ ق.ظ

چرا زمستان بهترین زمان برای شروع درمان رفع موهای زائد شما با لیزر است؟

فصول تغییر می کنند و ماه‌های خنک‌تر در راه هستند. زمان آن رسیده است که لباس‌های بافت، کلاه های بافت، چکمه ها و … را بیرون بیاوریم. درمان لیزر را شروع کنیم؟
بله! آیا می‌دانستید در حالی که رفع لیزری مو می‌تواند در هر زمانی از سال انجام شود، بهترین زمان در سال برای شروع درمان زمستان است؟ بگذارید به شما بگوییم چرا.

http://golbargcenter.com/wp-content/uploads/54-845x321.jpg
1- به راحتی می توان از قرار گرفتن در معرض نور امتناع کرد.

بسیاری از کسانی که برای بار اول رفع موی زائد با لیزر انجام می دهند متوجه نیستند که قرار گرفتن در معرض نور خورشید قبل از درمان، ممنوع است.
باید به مدت 2 هفته قبل از درمان، از قرار گرفتن بیش از حد در معرض خورشید اجتناب کنید. در زمستان، قرار نگرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید، آسان‌تر است و باعث می‌شود که زمان بسیار مناسبی برای شروع برنامه ی درمانی تان باشد!

2- فصل برنزه کردن مصنوعی گذشته است ( برای بیشتر قسمت‌های بدن)

مگر اینکه یکی از طرفداران سرسخت برنزه کردن مصنوعی باشید، وگرنه برنامه ی برنزه کردن مصنوعی را در زمستان کاهش خواهید داد. همانند قرار گرفتن در معرض نور خورشید، برنزه کردن مصنوعی نیز قبل از رفع موی زائد با لیزر ممنوع است زیرا با عملکرد درمان لیزری تداخل پیدا می‌کند. مشتریان نباید برای حداقل 2 هفته قبل و بعد از درمان رفع موی زائد با لیزر، از اسپری برنزه کننده و یا مرطوب کننده های برنزه کننده استفاده کنند. اگر از برنزه کردن مصنوعی استفاده می‌کنید، لطفا اطمینان حاصل کنید که قبل از درمان هر گونه باقیمانده آن ها به طور کامل لایه برداری شده و رفع ‌شوند.

3- می‌توانید تحت پوشش مراقبت های بعد از درمان باقی بمانید.

به محض دریافت یک دوره ی درمانی، بسته به سیکل رشد مو، می‌تواند تا 2 هفته طول بکشد تا مو بریزد. در حالی که می‌توانید موهای کرکی را بین درمان‌ها اصلاح کنید،اما در زمستان اگر این موهای کرکی شما را اذیت نمی کنند چیزی را از دست نمی دهید. مثل این نیست که فردا قصد رفتن به ساحل را نداشته باشید. هوا سرد است، باران می‌بارد و شما روی کاناپه چنبره زده اید همراه با آهنگ های خود و یک لیوان نسکافه داغ و موزیک مورد علاقه خود را گوش می دهید.

شروع لیزر موهای زائد


بسته به مو و نوع پوست شما و ناحیه ی مورد درمان، معمولا به چند جلسه درمان با فواصل 4-6 هفته نیاز خواهید داشت.
هر بخش از بدن یک سیکل رشد موی متفاوت دارد، بنابراین ریزش مو بسته به این که فولیکول های شما در زمان درمان در چه مرحله ای هستند، متفاوت خواهد بود.
اگر می‌خواهید تا تابستان پوستی نرم و لطیف و بدون مو داشته باشید، دیگر برای شروع درمان درنگ نکنید. برنامه ریزی کنید و از ماه‌های خنک‌تر استفاده ببرید تا برای گردش در تابستان آماده باشید!
ما بزرگ‌ترین تیم در شرق تهران، (تهرانپارس) هستیم که از متخصصین رفع موی زائد با لیزر تشکیل شده است. آخرین قیمت‌های لیزری ما را ملاحظه کنید و برای مشاوره ی رایگان خود با مراجعه یا تماس وقت بگیرید.

منبع : کلینیک زیبایی گلبرگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی